Vliegen naar New York

15 augustus 2014 - New York City, Verenigde Staten

Wauw, we zijn in New York!

We hebben een goede vlucht gehad. Het weer was goed, hoewel we op onweer hadden gerekend. Met enige vertraging gingen we rond half 12 de lucht in. Anton wat bedenkelijk omdat er o.a. vertraging was vanwege een computer storing. Ze gingen eerst de motor even aandoen om te testen of alles het weer naar behoren deed. Toen nog de tweede moter ook maar testen. Gelukkig is alles goed gekomen. Met twee kofiebreaks met een koekje of zoutjes zijn we half 6 plaatselijke tijd weer geland. Weer twee tijdzones gepasseerd.

Het weer in New York is ook goed, terwijl daar de afgelopen dagen veel regen en overstromingen zijn geweest. We hebben de regen achter gelaten in het Westen. De voorspellingen voor komende dagen zijn goed. We zijn door een Indiase taxichauffeur naar ons hotel gereden. Hij ging als een dolle door het verkeer. Het was nog spannender dat vliegen!

Nu zitten we 12 hoog met uitzicht op de skyline van Manhatten. Voor de kenners: we zitten in Sunnyside, Queens. We gaan een programmaatje maken voor de komende dagen. Morgen Laura haar verjaardag vieren bij Cake Boss van TLC.

Ik zie nu bij de routepunten dat de datum niet helemaal klopt. Het blog is op Nederlandse tijd blijven staan. Voor ons is nu dus nog donderdag 14 aug. terwijl het lijkt of we de 15e naar NY zijn gevlogen.