Denver

14 augustus 2014 - Denver, Colorado, Verenigde Staten

Vandaag zijn we weer in een restaurantje ontbijt gaan eten. Heerlijke pancakes en eieren met gebakken aardappelen! Laura eet haar toetje van gisteravond: brownie met ijs. Een goede bodem voor een lange reis. Mussen kijken toe hoe wij dat alles opeten.

Donkere wolken hadden zich verzameld boven Moab. Regen in aantocht. Gelukkig gingen wij eerst noordwaarts, later een heel eind naar het oosten. De regen bleef heel lang achter ons, maar eenmaal in de Rocky Mountains haalde de buien ons in. Het eerste deel van de reis ging weer door een soort niemandsland. Later volgde we de loop van de Colorado en was er overal bebouwing en bedrijvigheid.

We moesten de Rocky Mountains over. Een gebied dat wel iets lijkt op de Alpen. Steile bergen met veel dennenbomen en verspreid huizen. Soms van hout. Op plaatsen waar geskied wordt veel hotels met meerdere verdiepingen. Uiteindelijk de hoogste pas op 11.258 feet. Weer een prachtige rit.

Eind van de middag aangekomen in Denver om morgen naar New York te vliegen. We hebben een hotel langs de oprit van de snelweg en naast het rangeerterrein van de goederentreinen. Hoop dat we lekker slapen. Nu eerst de koffers vast inpakken en nog even teennagels lakken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke:
    14 augustus 2014
    Een beste stevige hap op de vroege morgen.
    Het blijft maar prachtig allemaal.
    En nu nog New York als klap op de vuurpijl.
  2. Diana:
    15 augustus 2014
    Ben reuze benieuwd naar de gelakte teennagels van Anton.... :) Mogen we daar een foto van????