Yosemite National Park

30 juli 2014 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Heerlijk, zo'n vroeg ontbijt! Om 6.50 uur op weg. Een mooie rit van ruim een uur. Een parkbeheerder met uniform en hoed heet ons welkom. Bij de parkeerplaats op de shuttlebus gestapt. We kozen de "Misty trail" naar Vernon Fall. Het is 2,5 km staat op het bord. Nog redelijk koel in het begin beginnen we rond 8.30 uur aan de wandeling. Algauw steil omhoog. De tweede helft van de route gaat over heel veel traptreden van rots. Zweten en zwoegen en nog komen de bergtoppen niet dichterbij. Wat is het groot: magnificent en awesome!

Boven aangekomen zijn we verwonderd over de schoonheid en grootsheid. Dat heeft God mooi gemaakt!

Onderweg zien we veel eekhoorns rondlopen. Erg schattig. Boven bij de waterval aan de lunch worden het minder leuk. Als je niet oppast pakken ze alles uit je tas.

Met bibberende benen alle traptreden weer af en voor de grootste hitte weer terug bij de auto. Het is inmiddels rond de 36 graden. Met de auto gaan we naar Glacier Point. Een prachtig uitzicht over een deel van het park. Na een koffiebreak terug naar huis en het zwembad in!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Désirée van Riesen:
    30 juli 2014
    Dag allemaal!

Helemaal fantastisch, jullie avonturen. De parken lijken me echt prachtig. De afwisseling van een enorm grote stad en al dat natuurschoon is ook bijzonder. Geniet ervan!

Groeten van Désirée
  2. Anysmala:
    30 juli 2014
    dankjewel. veel plezier op jullie vakantie!
  3. Nicole Verweij:
    1 augustus 2014
    Het ziet er inderdaad erg mooi uit! Eer aan de Schepper. Geniet er maar goed van met elkaar! Groet Nicole