Lake Isabella

3 augustus 2014 - Ridgecrest, California, Verenigde Staten

Gisteren hadden vrijwel geen wifi aangezien we zowat alleen maar hebben gereden. Maar dit hebben we gedaan:

Eerst lekker uitgeslapen. Ontbeten met de andere vele Nederlanders en met de wespen, waar er enorm veel van waren buiten, en daarna gezwommen. Of een boekje gelezen met een bakkie koffie erbij. Om elf uur moesten we uit het huisje zijn en dus begonnen we richting het volgende huisje te rijden, via het Lake Isabella.

We begonnen aan een lange, warme reis en uiteindelijk konden we het Lake niet eens vinden. Wij richting het informatie centrum, ligt het daar gewoon achter. Het probleem is echter dat bij het meer zelf geen schaduw is en dus besluiten we om veilig in de auto met airco te blijven zitten en gewoon verder rijden richting het huisje. Maar eerst moeten we iets eten en de Mac was dichtbij en daarom een hamburger met shake. :)

Eindelijk aangekomen in Ridgecrest, lopen we naar het hotel en willen ons aanmelden bij de receptie. De man achter balie kan geen geweldig Engels en het is een grote moeite om onze achternaam te noemen. Op een gegeven moment komt zijn vrouw hem helpen en blijkt dat we voor het verkeerde hotel staan! Oeps...