Dagje niks

20 juli 2018 - Chiang Mai, Thailand

Vandaag was iedereen het een beetje zat. Nog moe van de reis van gisteren werd iedereen pas na 10 uur wakker. Kevin had gister waarschijnlijk iets verkeerds gegeten want die zat vaak op de wc. De rest was niet vooruit te branden. Rond 12 uur waren we klaar om te "ontbijten". Dat werd dus brunchen met rijst en vlees en een groenteschotel met ananas. We kregen watermeloen, verse ananas en mango toe. Alles vers bereidt, echt lekker voor maar 350 baht. Dat kan niet uit, zou je denken. (5 maaltijden voor €9,50!)
's Middags bleef iedereen een beetje luieren, in het zwembad hangen of een beetje lezen. Pas aan het eind van de middag kwam het overleg op gang hoe we de rest van de vakantie zouden gaan indelen. Info via de receptie kostte veel tijd, maar we zijn er uit.

Morgenochtend huren we een auto om chedi's te bezichtigen, zondag gaan we naar de olifanten en maandag door naar de volgende bestemming. We sluiten de dag af door uit eten te gaan in de stad, want Marianne wil niet alweer Thais eten. We gaan met de taxi en stappen uit in het toeristische deel van de stad. Wat een volk! We kiezen een restaurant waar ze o.a. pizza hebben. Lekker wat anders. Maar de rekening....die is ook aangepast aan toeristen. Voortaan gewoon weer Thais op de hoek!

1. Nicole Verweij:
    20 juli 2018
    Tis toch wat, beetje de toeristen uitknijpen! Ik hoop dat de pizza je goed gesmaakt heeft Marianne😋 Morgen aandenken tijdens de Thaise maaltijd!