San Francisco is top!

27 juli 2014 - San Francisco Mission Street, California, Verenigde Staten

Aankomst voor ons op vrijdagmiddag. Het was op de luchthaven even zoeken naar de Rentalscars. Bleek dat we eerst nog met een trein moesten.  De dame van de verhuur heeft ons in plaats van de gereserveerde Toyota Corolla een VW Touareg aangepraat. Voor een "geringe" bijbetaling natuurlijk. Maar we zijn e wel blij mee.

Na een uurtje of anderhalf slaap moeizaam wakker geworden. Een klein uitstapje richting het strand van de Pacific. Gewoon niks doen op een bankje.

Daarna iets gegeten bij een Cubaanse kipgrill en tegen half 10 naar bed.

Na een goede nachtrust is de jetlag voorbij en kunnen we vol goede moed San Francisco verkennen.

Vandaag hebben we SA bezocht. Eerst weer een eindje met de trein en daarna flink gelopen. Lekker weer, verkoelende zeewind. Dan verbrand je ongemerkt.

Voor de cable-car ontzettend lange rijen. Dat hebben dus niet gedaan.

Wel de Coit-tower beklommen voor een panoramisch uitzicht. Ook Fishermanswarf is erg gezellig. 'S middags lekker bij de Italiaan gegeten!